فلاحیان، ناحید، پرتوی مقدم، عباس (۱۳۹۲). کتاب معلم، مطالعات اجتماعی.
فیضی، طاهره (۱۳۸۴). مبانی سازمان و مدیریت، انتشارات پیام نور.
قاسمی، وحید، برندگی، بدری (۱۳۸۸). بررسی جامعهشناختی شخصیت قدرتطلب، جامعهشناسی کاربردی، سال بیست و دوم، شماره:۴۳، ص:۴۰-۲۳٫
کاوه، محمد (۱۳۹۱). آسیبشناسی بیماریهای اجتماعی (جلد اول)، تهران: نشر جامعه شناسان، چاپ اول.
کردنائیچ، اسداله، زالی، محمد رضا، هومن، حیدر علی، شمس، شهاب الدین (۱۳۸۶). ابزار سنجش ویژگیهای کارآفرینان تهران، انتشارات دانشگاه تربیت مدرس.
کرلینجر، ف.ا. (۱۳۸۲). مبانی پژوهش در علوم رفتاری (جلد دوم)(ترجمه :ح.پ. شریفی؛ ج. نجفی زند). تهران: آوای نور.
کریپندروف، کلوس (۱۳۸۳). تحلیل محتوا (مبانی روششناسی)(نایب، مترجم)، تهران، نی.
کشتی دار، محمد، جهانگیری، محمد، رحیمی، محمد (۱۳۸۹). نقش هدفگرایی و هویت اخلاقی در پیشبینی کارکردهای اخلاقی مثبت و منفی در فوتبال، نشریه مدیریت ورزشی، شماره ۷ ص ۵-۲۳٫
کوچانی، قاسمعلی (۱۳۷۶). فرهنگ اخلاق، موسسه فرهنگی انتشاراتی الحوراء.
کوراتکو، دانلد اف، هاجتس، ریچارد ام (۱۳۸۳). نگرشی معاصر بر کارآفرینی، مترجم: ابراهیم محرابی، محسن تبرایی، تهران: انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
گوتک، جرالد (۱۳۸۰). مکاتب فلسفی و آراء تربیتی، ترجمه دکتر محمدجعفر پاک سرشت، تهران: سمت.
لاری، امیر، علیمیری، مصطفی، عربیون، ابوالقاسم (۱۳۹۰). تحلیل محتوای کتابهای مدل آموزش کارآفرینی KAB ازبعد میزان توجه به نگرش کارآفرینانه، ماهنامه اقتصادی اجتماعی کار و جامعه، شماره ۱۳۶، ص ۸۰-۶۶.
مانهایم، یارول و ریچ، ریچارد (۱۳۸۵). روشهای تحقیق در علوم سیاسی، ترجمه لیلا سازگار.
محمد، رضا (۱۳۷۶). کنجکاوی و رفتار اکتشافی، مجله رشد معلم، شماره ۱۲۷، ص ۴۹-۴۸٫
محمود فتحعلی (۱۳۸۲) مباحثی در باب کارآمدی، قم، مؤسسهی آموزشی و پژوهشی امام خمینی.
مرادی، حسن (۱۳۸۸) تحلیل محتوای کتاب درسی، آییثر.
مزیدی،محمد، گلزاری،سیما(۱۳۹۰). بررسی میزان برخورداری کتابهای فارسی دورهی ابتدایی از مؤلفههای خلاقیت، مجله علمی-پژوهشی: پژوهش های برنامه درسی ،دوره اول شماره۱ ،صص:۱۰۹-۶۹٫
مسعودنیا، ابراهیم (۱۳۸۶). بررسی اعتبار پارادایمهای شخصیتی در مطالعه و پیشبینی کارآفرینی، ماهنامه دانشور رفتار، سال چهاردهم، شماره ۲۳،صص:۶۴-۵۳٫
مشایخ، فریده (۱۳۷۵). فرایند برنامهریزی آموزشی. تهران: مدرسه.
مطهری، علی (۱۳۶۵). کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، نشر آزاد .
مطهری، مرتضی (۱۳۷۲). مجموعه آثار استاد مطهری (مدیریت و رهبری در اسلام)، جلد ۳، تهران: انتشارات صدرا.
معاونت پژوهش (۱۳۸۲). در جستجوی راهکارهای تدوین متون درسی. تهران: مرکز انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی.
مقیمی سید محمد (۱۳۸۴). کارآفرینی در سازمانهای دولتی، تهران: مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران.
ملکی،حسن (۱۳۷۴).سازماندهی محتوای برنامه درسی ،با تأکید بر مطالعات اجتماعی ،تهران،نشر قو.
مهرمحمدی، محمود، عابدی، لطفعلی (۱۳۸۹). الگوهای یادگیری: ابزارهایی برای تدریس، ویرایش اول، تهران: سمت.
میانجی، نسرین، صمدی، پروین (۱۳۹۲). پایاننامه میزان توجه به فرهنگ کار در کتابهای درسی دوره متوسطه شاخه کار و دانش، دانشگاه الزهرا، تهران، رشته علوم تربیتی، گرایش برنامهریزی درسی.
نادری، عزت اله، شهبازی وهاب (۱۳۷۳).بررسی محتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی و فارسی دوره ابتدایی از نظر انطباق با اهداف راهنمایی شغلی در این دوره از نظر رابرت هاپاک،پایاننامه کارشناسی ارشد ،گرایش علوم تربیتی ،دانشگاه تربیتمعلم تهران .
نصراله پور، غلام رضا (۱۳۸۹). پایاننامه بررسی و تحلیل محتوای کتب درسی پایه پنجم دبستان با توجه به مهارتهای کارآفرینی، کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول،رشته تحصیلی علوم تربیتی، گرایش برنامهریزی درسی.
نوروزی، محمد رضا (۱۳۸۹). نقش دانشگاه در فرهنگسازی و ایجاد زیرساختهای عملی برای تربیت نیروهای کارآفرین، مجله کار و جامعه، شماره:۱۲۲، ص:۲۳ تا ۳۰٫
نوریان، محمد (۱۳۸۶). تحلیل محتوای کتب فارسی سال اول دبستان در ایران، فصلنامه روان شناسان ایرانی، ۱۲،صص: ۳۵۷ - ۳۶۶.
نوریان، محمد (۱۳۸۷). بررسی چگونگی بهکارگیری اصل تأکید در طراحی تصاویر کتابهای درسی پایه دوم و پنجم دوره ابتدایی. اندیشههای نوین تربیتی. دوره ۴، شماره ۳،صص:۱۴۴ ـ ۱۲۷٫
نیک نفس، سعید، علی آبادی، خدیجه (۱۳۹۲). نقش تحلیل محتوا در فرایند آموزش و طراحی کتابهای درسی، مجله جهانی رسانه، شماره ۱۶، صص:۱۵۰-۱۲۴٫
نیکلس، ادری، نیکلس، هاروارد، (۱۳۷۷). راهنمای علمی برنامه ریزی درسی.(دهقان، مترجم) تهران، قدیانی.
وادزورث، باری (۱۳۷۸). روان شناسی رشد، تحول شناختی و عاطفی از دیدگاه پیاژه، مترجمان جواد صالحی قدردی، امیر امین یزدی، مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد.
الوانی، سید مهدی، مقیمی، سید محمد، آذر، عادل، رحمتی، محمدحسین (۱۳۹۰) خط مش گذاری در نظام آموزش کارآفرینی در ایران، مجله اقتصاد کار و جامعه، شماره ۱۴۰،صص:۳۰-۴٫
هادی زاده مقدم، اکرم و رحیمی فیل آبادی، فرجالله (۱۳۸۴). کارآفرینی سازمانی، انتشارات جانان.
هارجی، اون ، و همکاران (۱۳۷۷). مهارتهای اجتماعی در ارتباطات میان فردی، مترجم خشایار بیگی و مهرداد فیروزبخت، چاپ اول، رشد، تهران.
هاشمیان بجنورد، ناهید و منهاج، محمدباقر (۱۳۸۶). دانش چیست؟ مرور ادبیات، مقایسه تعاریف؛ ارائه تعریفی جدید، فصلنامه رهیافت، شماره ۴۰،صص:۲۴-۱۸٫
هرسی، پال و بلانچارد، کنت (۱۳۷۵) مدیریت رفتار سازمانی: کاربرد منابع انسانی، (ترجمه علی علاقه بند)، موسسه انتشارات امیرکبیر.
هزار جریبی، جعفر (۱۳۸۴). کارآفرینی، انتشارات پژوهشکده امور اقتصادی، چاپ اول.
هولستی، اوله (۱۳۷۳). تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی، ترجمه نادر سالار زاده امیری، تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی،۱۳۸۰٫
هیسریچ، رابرت دی و پیترز، مایکل پی(۱۳۸۳). کارآفرینی(جلد اول)، ترجمه ی سید علیرضا فیض بخش و حمیدرضا تقی یاری، انتشارات علمی دانشگاه صنعتی شریف.
یار علی، جواد، شواخی، علی رضا، عریضی، فروغ (۱۳۸۵). بررسی مهارتهای ارتباطی کتب درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی، فصلنامه تعلیم و تربیت شماره ۱۹۱،۹۳،صص:-۲۲۱٫
یارمحمدیان، محمد حسین (۱۳۸۶). اصول برنامه ریزی درسی. تهران: یادواره کتاب.
یعقوبی نجف آبادی، اشرف (۱۳۸۹). ضرورت آموزش کارآفرینی در همه مقاطع تحصیلی، مجله مشاور مدرسه شماره ۴۰ ،صص:۴۲-۲۸٫
یوسف پور، رضا (۱۳۸۷). شیوههای تجزیهوتحلیل کتابهای درسی، جغرافیا، جغرافیا و برنامهریزی، شماره ۷، صص: ۱۴۰-۹۷٫
Chan, Kara (2006). Consumer socialization of Chinese children in schools: analysis of consumption values in textbooks. Journal of Consumer Marketing, 23, 125–۱۳۲٫
Erdogan, Mehmet, Kostova, Zdravka, Marcinkowski, Thomas (2008). Components of Environmental Literacy in Elementary Science Education Curriculum in Bulgaria and Turkey. Eurasia Journal of MathematicsScience and Technology Education, 5, 15-26.
Hasan,Ali S.Raddatz, Volker (2008).Analysis of EFL elementary textbooks in Syria and Germany: cognitive, affective and procedural aspects in their inter cultural context Journal of Intercultural Communication,17,20-30.