جدول ۲-۴: مدل مدیریت دانش ویگ- سطوح درونیسازی (ویگ، ۱۹۹۳) ۶۶
جدول ۲-۵: ماتریس مدیریت دانش (ویگ، ۱۹۹۳) ۶۸
جدول ۲-۶: مدل دانش بویست (۱۹۸۷) ۷۵
جدول ۲-۷: اهداف و نیازمندیهای پورتال دانش سازمانی ۹۱
جدول ۲-۸: طبقهبندی ابزارهای فناوری اطلاعات بر مبنای زمان و مکان همکاری افراد (رائو، ۲۰۰۵) ۹۶
جدول ۲-۹: ابزارهای فناوری اطلاعات برای فرآیندهای مدیریت دانش (رائو، ۲۰۰۵) ۹۷
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
جدول ۲-۱۰: ابزارهای فناوری اطلاعات در مدل مارپیچ دانش (نوناکا و تاگوچی، ۲۰۰۱) ۹۸
جدول ۳-۱: جدول نمونه گیری مورگان ۱۱۶
جدول ۳-۲: ابعاد و گویه های پرسش نامه تحقیق ۱۲۱
جدول ۴-۱ داده های مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ۱۲۴
جدول ۴-۲ داده های مربوط به مشخصات سابقه خدمت………… ۱۲۵
جدول ۴- ۳ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات ۱۲۶
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب پست سازمانی ۱۲۷
جدول ۴-۵ آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای پرسشنامه ۱۲۸
جدول ۴-۶ یافته های برآمده از فرضیه ۱ارزیابی وضعیت عوامل زمینهای در پیادهسازی مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۲۹
جدول ۴-۷ یافته های برآمده از فرضیه ۱بررسی و ارزیابی وضعیت شاخصهای مولفههای فرایندهای مدیریت دانش برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۰
جدول ۴-۸ یافته های برآمده از فرضیه ۲ بررسی و ارزیابی وضعیت خلق و کسب دانش برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۱
جدول ۴-۹ یافته های برآمده از فرضیه ۳ بررسی و ارزیابی وضعیت ارزیابی و سازماندهی دانش برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۲
جدول ۴-۱۰ یافته های برآمده از فرضیه ۴ بررسی و ارزیابی وضعیت به اشتراک گذاری دانش برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۳
جدول ۴-۱۱ یافته های برآمده از فرضیه ۵ بررسی و ارزیابی وضعیت به کارگیری دانش برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۴
جدول ۴-۱۲ یافته های برآمده از فرضیه ۶ بررسی و ارزیابی وضعیتشاخصهای الزام فنیبرای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۵
جدول ۴-۱۳ یافته های برآمده از فرضیه ۷ بررسی و ارزیابی وضعیتسیستم های اطلاعاتی برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۶
جدول ۴-۱۴ یافته های برآمده از فرضیه ۸ بررسی و ارزیابی وضعیت فرآیندهای کسب اطلاعات برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۷
جدول ۴-۱۵ یافته های برآمده از فرضیه ۹ بررسی و ارزیابی وضعیت مدیریت فناوری اطلاعات برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۸
جدول ۴-۱۶ یافته های برآمده از فرضیه ۱۰ بررسی و ارزیابی وضعیتشاخصهای الزام فرهنگیبرای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۹
جدول ۴-۱۷ یافته های برآمده از فرضیه ۱۱ بررسی و ارزیابی وضعیت مشارکت در تصمیم گیری برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۴۰
جدول ۴-۱۸ یافته های برآمده از فرضیه ۱۲ بررسی و ارزیابی وضعیت حس تعلق سازمانی برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۴۱
جدول ۴-۱۹ یافته های برآمده از فرضیه ۱۳ بررسی و ارزیابی وضعیت حمایت مدیریت برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۴۲
جدول ۴-۲۰ یافته های برآمده از فرضیه ۱۴ بررسی و ارزیابی وضعیت اعتمادبرای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۴۳
جدول ۴-۲۱ یافته های برآمده از فرضیه ۱۵ بررسی و ارزیابی وضعیت تناسب مدیریت دانشبرای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان ۱۴۴
جدول ۴-۲۲ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با زیرساختهای مدیریت دانش ۱۴۵
جدول ۴-۲۳ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان فراِیندهای مدیریت دانش ۱۴۷
جدول ۴-۲۴ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان عامل فناوری ۱۴۹
جدول ۴-۲۵ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان عامل فرهنگی ۱۵۱
جدول ۴-۲۶ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان فراِیندهای خلق و کسب دانش ۱۵۳
جدول ۴-۲۷ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان فراِیندهایارزیابی و سازماندهی دانش ۱۵۵
جدول ۴-۲۸ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان فراِیندهای به اشتراک گذاری دانش ۱۵۷
جدول ۴-۲۹ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان فراِیندهای به کارگیری دانش ۱۵۹
جدول ۴-۳۰ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان سیستم های اطلاعاتی ۱۶۱
جدول ۴-۳۱ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان فرآیندهای کسب اطلاعات ۱۶۳
جدول ۴-۳۲ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان مدیریت فناوری اطلاعات ۱۶۵
جدول ۴-۳۳ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان مشارکت در تصمیم گیری ۱۶۶
جدول ۴-۳۴ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان حس تعلق سازمانی ۱۶۹
جدول ۴-۳۵ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان حمایت مدیریت ۱۷۱
جدول ۴-۳۶ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای آزمون رابطه دستگاهههای اجرایی با میزان اعتماد ۱۷۳