رضایت مشتریان
۹۸/۷۹
۲۸/۱۷
۴-۴-۲-۲) فرضیه فرعی اول: بین مهارت اجتماعی با میزان رضایت مشتریان(مؤدیان) در امور مالیاتی رابطه وجود معنیدار دارد
برای تحلیل فرضیه فوق، ضریب همبستگی پیرسون میان مهارت اجتماعی و رضایت مشتریان (مؤدیان) در امور مالیاتی را محاسبه می کنیم. اگر سطح معنی داری از ۰۱/۰ بیشتر باشد نتیجه می گیریم که میان متغیرها از نظر آماری، ارتباط معنی داری وجود ندارد. همان طور که در جدول زیر مشاهده می کنیم ضریب همبستگی میان این دو متغیر ۴۶۷/۰ و سطح معنی داری ۰۰۰/۰ است که از ۰۱/۰ کمتر است و ضریب همبستگی مثبت و مستقیم است. بنابراین بین مهارت اجتماعی و رضایت مشتریان (مؤدیان) در امور مالیاتی رابطه مثبت و معنیداری وجود دارد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول(۴-۸): رابطه بین مهارت اجتماعی و رضایت مشتریان (مؤدیان)
در امور مالیاتی
متغیرها
میانگین
انحراف معیار
ضریب همبستگی
سطح
معنیداری
مهارت اجتماعی
۱۰/۱۹
۰۹/۶
۴۶۷/۰
۰۰۰/۰
رضایت مشتریان
۹۸/۷۹
۲۸/۱۷
۴-۴-۲-۳) فرضیه فرعی دوم: بین پردازش اطلاعات اجتماعی با میزان رضایت مشتریان (مؤدیان) در امور مالیاتی رابطه وجود دارد.
برای تحلیل فرضیه دوم، ضریب همبستگی پیرسون میان پردازش اطلاعات اجتماعی و رضایت مشتریان (مؤدیان) در امور مالیاتی را محاسبه می کنیم. اگر سطح معنی داری از ۰۱/۰ بیشتر باشد نتیجه می گیریم که میان متغیرها از نظر آماری، ارتباط معنی داری وجود ندارد. همان طور که در جدول زیر مشاهده می کنیم ضریب همبستگی میان این دو متغیر ۳۶۱/۰ و سطح معنی داری ۰۰۰/۰ است که از ۰۱/۰ کمتر است و ضریب همبستگی مثبت و مستقیم است. بنابراین بین پردازش اطلاعات و رضایت مشتریان (مؤدیان) در امور مالیاتی رابطه مثبت و معنیداری وجود دارد.
جدول(۴-۹): رابطه بین پردازش اطلاعات اجتماعی و رضایت مشتریان (مؤدیان)
در امور مالیاتی
متغیرها
میانگین
انحراف معیار
ضریب همبستگی
سطح معنی داری
پردازش اطلاعات اجتماعی
۶۶/۱۹
۲۴/۵