۲-۷-۴ تعرفه خدمات…………………………………………………………………………………………………………………….۸۱
۳-۷-۴ توجه به مشتری………………………………………………………………………………………………………………….۸۲
۴-۷-۴ تصویر ذهنی از شرکت………………………………………………………………………………………………………..۸۲
۵-۷-۴ رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………………..۸۳
۶-۷-۴ وفاداری مشتری………………………………………………………………………………………………………………….۸۳
فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۲-۵ نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………۸۵
۱-۲-۵ نتایج آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………..۸۵
۲-۲-۵ نتایج آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………………….۸۶
۳-۲-۵ نتایج آمار جنبی……………………………………………………………………………………………………………………۸۷
۳-۵ پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………….۸۸
۴-۵ محدودیتهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۹۱
۵-۵ پیشنهادات پژوهشی………………………………………………………………………………………………………………….۹۱
فهرست منابع
الف) فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۴
ب) انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
ضمائم
پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷
خروجی نرمافزار……………………………………………………………………………………………………………………………..۹۹
چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۴
شکل ۱-۱٫مدل مفهومی تحقیق آدوپیجیا ………………………………………………………………………………………………۷
شکل ۱-۲٫ تعریف مفهوم رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………..۲۲
شکل ۲-۲٫ رابطه رضایتمندی و وفاداری در صنایع مختلف………………………………………………………………… ۳۰
شکل ۳-۲٫ ارتباط رضایت مشتری با وفاداری مشتری و سودآوری سازمان……………………………………………..۳۱
شکل ۴-۲٫ تصویر تاریخیترین چک کشور به ارزش هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان…………………………………….۳۹
شکل ۱-۳٫ رابطه بین طرحهای تحقیق………………………………………………………………………………………………..۵۱
نمودار ۱-۴٫ نمودار فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نوع تلفن همراه……………………………………………………..۵۹
نمودار ۲-۴٫ نمودار فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نسیت…………………………………………………………………..۶۰
نمودار۳-۴٫ وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن……………………………………………………………………………….۶۱
نمودار ۴-۴٫ وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات……………………………………………………………………..۶۲
نمودار۵-۴ . وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تعداد سالهای بکارگیری شبکه………………………………………..۶۳
نمودار۶-۴٫ وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر شغل………………………………………………………………………………۶۴
شکل ۱-۴٫ بار عاملی استاندارد تحلیل عاملی………………………………………………………………………………………۷۰
شکل ۲-۴٫ آماره معناداری تحلیل عاملی……………………………………………………………………………………………..۷۲
شکل۳-۴٫ ضرایب تخمین استاندارد مدل ساختاری پژوهش………………………………………………………………….۷۶
شکل۴-۴٫ اعداد معنیداری مدل ساختاری پژوهش………………………………………………………………………………۷۶
جدول ۱-۳ جامعه و نمونه آماری تحقیق……………………………………………………………………………………………۵۲
جدول ۲-۳٫مقادیر آلفای کرونباخ برای شاخص های پژوهش…………………………………………………………………۵۵
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول ۱-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نوع تلفن همراه………………………………………………………۵۸
جدول ۲-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت…………………………………………………………………۵۹
جدول ۳-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر سن………………………………………………………………………۶۰
جدول ۴-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات……………………………………………………………۶۱
جدول ۵-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر تعداد سالهای بکارگیری شبکه……………………………….۶۲
جدول ۶-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر شغل……………………………………………………………………۶۳
جدول ۷-۴٫ شاخص های مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیرهای مورد بررسی در پژوهش………………………….۶۵
جدول ۶-۴٫ آزمون کولموگروف اسمیرنوف متغیرهای پژوهش……………………………………………………………..۶۷
جدول۷-۴٫ جدول ابعاد اختصاری متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………………..۶۷
جدول ۸-۴٫ آزمون KMO و بارتلت برای سؤالات پرسشنامه………………………………………………………………۶۸
راهنمای نگارش مقاله در رابطه با عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد ...