نتایج تحقیق
9. جونز و رینولدز (2003)
بررسی گسترش خرید آنی و سوق از متغیر شخصیت به متغیر محصول
درگیری ذهنی، طبقات مختلف محصول و خرید آنی
درگیری ذهنی بیشتر منجر به تمایل به خرید آنی بیشتر میشود. تمایل به خرید آنی در طبقات خاصی از محصولات یکسان است.
10. آدلار و همکاران
( 2003)
بررسی فرمت های رسانهای بر هیجانات و نیت خرید آنی
متن آهنگها، تصاویر موزیکویدئو، خود موزیکویدئو ،
پاسخهای هیجانی و قصد خرید آنی
محرکهای ویدئویی تأثیر مثبتی بر پاسخهای هیجانی و پاسخهای هیجانی مثبت منجر به قصد خرید آنی می شود. فرد در معرض محرک های ویدئویی، قصد خرید آنی بیشتری را از خود نشان میدهد.
11. مای و همکاران (2003)
بررسی اکتشافی در مورد رفتار خرید آنی
فرد گرایی، سن و درآمد، استفاده شخصی و خرید آنی
فرد گرایی، سن و درآمد با خرید آنی در ارتباط هستند و علت اصلی مبادرت به خرید آنی استفاده شخصی افراد از محصول میباشد.
12. پارک و لنون (2004)
بررسی خرید آنی و تعاملات فرا اجتماعی
خرید تلویزیونی، تعاملات فرا اجتماعی و خرید آنی
1-رابطه مثبت میان خرید آنی و درمعرض قرار گرفتن خرید تلویزیونی وجود دارد.2- رابطه مثبت میان خرید آنی و تعاملات فرا اجتماعی وجود دارد.3-رابطه مثبت میان تعاملات فرا اجتماعی و و در معرض قرار گرفتن خرید تلویزیونی وجود دارد.
13.
ورپلانکن و همکاران
(2005)
شیوه و سلامت مصرف کننده: نقش خرید آنی در غذاهای ناسالم
غذاهای زود طبخ، عزت نفس و وضعیت عاطفی و خرید آنی
تمایل به خرید آنی با عادت خوردن غذاهای زود طبخ (اسنک) در ارتباط است. کمبوط عزت نفس و وضعیت عاطفی منفی خیلی شدید با تمایل به خرید آنی در ارتباط است.
ادامه جدول 2-5) مطالعات خارجی خرید آنی
منبع
موضوع
متغیرهای تحقیق
نتایج تحقیق
14.جفری و هاج (2007)
عوامل تأثیرگذار در خرید آنی آنلاین
میزان زمان در وب سایت بودن، محصولات مناسب، خرید آنی
تمایل به خرید آنی با میزان زمانی که افراد در اینترنت سپری کرده اند، رابطه مستقیم دارد. اگر محصولات موجود در وب سایت ها مناسب باشد، دلایل عقلایی برای خرید آن محصولات ایجاد شده و خرید آنی افزایش می یابد.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )