آیا محیط بازار (۱۳۹۴)
۳۹۷/۰
**۰۵۳/۲
با توجه به ضریب مسیر ۳۳۵/۰ بین منابع درآمدی (۱۳۹۴) و موفقیت کسب و کار روزنامه های آنلاین و همچنین آماره t به مقدار ۰۶۹/۴ می توان گفت: منابع درآمدی (۱۳۹۴) در سطح اطمینان ۹۹ درصد بر موفقیت کسب و کار روزنامه های آنلاین تاثیر مثبت و معناداری دارد؛ بنابراین فرضیه ششم پژوهش معنادار می باشد و تایید می شود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
با توجه به ضریب مسیر ۵۸۰/۰ بین تجربه در نشر (۱۳۹۴) و موفقیت کسب و کار روزنامه های آنلاین و همچنین آماره t به مقدار ۲۶۸/۵ می توان گفت: تجربه در نشر (۱۳۹۴) در سطح اطمینان ۹۹ درصد بر موفقیت کسب و کار روزنامه های آنلاین تاثیر مثبت و معناداری دارد؛ بنابراین فرضیه هفتم پژوهش معنادار می باشد و تایید می شود.
با توجه به ضریب مسیر ۴۱۴/۰ بین سطح سفارش سازی (۱۳۹۴) و موفقیت کسب و کار روزنامه های آنلاین و همچنین آماره t به مقدار ۹۱۲/۴ می توان گفت: سطح سفارش سازی (۱۳۹۴) در سطح اطمینان ۹۵ درصد بر موفقیت کسب و کار روزنامه های آنلاین تاثیر مثبت و معناداری دارد؛ بنابراین فرضیه هشتم پژوهش معنادار می باشد و تایید می شود.
با توجه به ضریب مسیر ۳۹۷/۰ بین محیط بازار (۱۳۹۴) و موفقیت کسب و کار روزنامه های آنلاین و همچنین آماره t به مقدار ۰۵۳/۲ می توان گفت: محیط بازار (۱۳۹۴) در سطح اطمینان ۹۵ درصد بر موفقیت کسب و کار روزنامه های آنلاین تاثیر مثبت و معناداری دارد؛ بنابراین فرضیه نهم پژوهش معنادار می باشد و تایید می شود.
مقدار ضریب تعیین چندگانه () برابر ۷۱۵/۰ شده است. این ضریب توانایی پیش بینی متغیر وابسته توسط متغیرهای مستقل را بررسی می کند. بر این اساس متغیرهای های مستقل روی هم رفته توانسته اند ۷۱ درصد از تغییرات موفقیت کسب و کار روزنامه های آنلاین را پیش بینی کنند، ۲۹ درصد باقیمانده خطای پیش بینی می باشد.
۴-۴ رگرسیون تک متغیره
بعد از بررسی تاثیر متغیرهای مستقل در متغیر وابسته با بهره گرفتن از روش حداقل مربعات جزئی حال با بهره گرفتن از رگرسیون تک متغیره به بررسی تاثیر متغیرهای مستقل به صورت جداگانه بر متغیر وابسته استفاده می شود.
جدول ۸-۴ خلاصه نتایج تحلیل رگرسیون تک متغیره
متغیر (های) مستقل
ضریب استاندارد (Beta)
آماره t
منابع درآمدی (اکنون)
۲۷۷/۰
۷۲۶/۳
۱۱۴/۰
اهمیت اهداف
۵۵۳/۰
۵۳۲/۴
۱۴۳/۰
تجربه در نشر (اکنون)
۴۳۴/۰
۳۴۰/۳
۱۱۶/۰