ترکزاده، جعفر (۱۳۸۸). رهبری راهبردی در آموزش عالی در: رویکردها و چشم اندازهای نو در آموزش عالی (یمنی، ۱۳۸۸) تهران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی. صص ۱۳۹-۱۷۵ .
ترکزاده، جعفر (۱۳۸۸). شناسایی و تحلیل چالش های توسعه مدیریت اسلامی یک الگوی سیستمی. راهبرد یاس.شماره ۱۹. صص ۱۳۱-۱۴۶
ترکزاده، جعفر؛ محترم، معصومه (زیرچاپ) ، بررسی رابطه نوع ساختار سازمانی دانشگاه و سرمایه اجتماعی گروه های آموزشی در دانشگاه شیراز، مجله رفاه اجتماعی
ترکزاده، جعفر؛ محترم، معصومه (زیرچاپ) ، بررسی رابطه نوع ساختار سازمانی دانشگاه و سرمایه اجتماعی گروه ها با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شیراز ـ مدل معادله ساختاری، فصلنامه جامعه شناسی کاربردی
ترکزاده، جعفر؛ محترم، معصومه (زیرچاپ) ،بررسی رابطه نوع ساختار سازمانی دانشگاه و سرمایه اجتماعی گروه های آموزشی در دانشگاه شیراز، مجله رفاه اجتماعی
ترکزاده، جعفر؛ صباغیان، زهرا؛ یمنی دوزی سرخابی، محمد ؛ دلاور، علی (۱۳۸۷). ارزیابی وضعیت توسعه سازمانی دانشگاههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تهران، نامه آموزش عالی ایران، سال اول، شماره ۲، صص ۳۱-۴۴.
تقوی لاریجانی، ترانه؛ پارسا یکتا، زهره؛ کاظم نژادف انوشیروان؛ مظاهری، افسانه. (۱۳۸۵). پیامدهای ارزشیابی عملکرد و رابطه آن با انگیزش شغلی از دیدگاه پرستاران شاغل. مجله دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران (حیات). دوره ۱۲. شماره۴، صص ۳۹- ۴۵.
تقیزاده، ستاره (۱۳۹۱) تدوین و ارائه الگویی برای ارزیابی و توسعه توانمندی سازمانی دانشگاه شیراز، پایان نامه کارشناسی ارشد واحد بین الملل دانشگاه شیراز.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
ﺟﻌﻔﺮﻧﮋﺍﺩ، ﺍﺣﻤﺪ (۱۳۷۸). ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژﻱ ﻣﺪﺭﻥ. ﺗﻬﺮﺍﻥ: ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﻬﺮﺍﻥ.
جونز، گرت. (۱۳۹۱). طراحی و تغییر سازمانی. مترجمان: دکتر حسین صفر زاده و محمد رضا دارایی. مؤسسه کتاب مهربان نشر.
چیتساز، علی؛ زاهدی، شمسالسادات (۱۳۸۴). تأثیر بکارگیری الگوهای مدیریتگرا بر پاسخگویی به ضرورتهای محیطی دانشگاههای دولتی ایران، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت.
حاج کریمی، عباسعلی؛ طبرسا، غلامعلی؛ رحیمی، فرج اله (۱۳۸۷). بررسی تأثیر گذاری اقدامات منابع انسانی بر رفتار شهروندی سازمانی با لحاظ نمودن نقش تعهد سازمانی. اندیشه مدیریت، سال دوم، شماره اول، صص ۱۰۳-۱۲۳.
حبیبی، مهران؛ خدابخشی، آناهیتا؛ رشیدی، جهانگیر؛ غریب وند، حمیدرضا. (۱۳۹۲). مطالعه رابطه نظام های ارزشی و تعهد سازمانی کارکنان آموزش و پرورش شهر ایذه. . فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی. ۵، ۱۴، صص ۴۶-۶۵.
حسن پور، اکبر(۱۳۸۲). ساختارهای جدید سازمانی، ماهنامه علمی، آموزشی تدبیر، سال چهاردهم، شماره ۱۳۷،ص ۲۵.
خنیفر، حسین؛ حسنزاده، حمیدرضا؛ کولیوند، حسن (۱۳۸۸). الزامات محیطی ساختار سازمانی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نشریه تازههای جهان بیمه، شماره های ۱۳۱ و ۱۳۰، ص ۱۴.
خنیفر، حسین؛ قیمی، محمد؛ جندقی، غلامرضا؛ طاهری، فاطمه؛ سیار، ابوالقاسم. (۱۳۸۸). شناخت شخصیت مدیران؛ لازمه مدیریت رفتار سازمانی (مطالعه موردی مدل پنج عاملی شخصیتی در دانشگاه علوم پزشکی قم). مدیریت سلامت. ۱۲، ۳۷.
دانلسون، آرفورسایت. (۱۳۸۰). پویایی گروه. ترجمه مهراد فیروزبخت و منصور قنادان. تهران: مؤسسه خدمات فرهنگی رسا.
دراکر، پیتر (۱۹۹۸ ). جامعه پس از سرمایه داری ،ترجمه محمود طلوع . تهران :مؤسسه خدمات فرهنگی رسا .
دفت، ریچارد ال. (۱۳۸۰). تئوری و طراحی سازمانی. ترجمه علی پارسائیان و محمد اعرابی، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
دﻓﺖ، رﻳﭽﺎرد، ال (۱۳۷۷)، ﺗﺌﻮری و ﻃﺮاﺣـﻲ ﺳـﺎزﻣﺎن ، ﺗﺮﺟﻤـﻪ ﻋﻠـﻲ ﭘﺎرﺳـﺎﺋﻴﺎن و ﺳـﻴﺪ ﻣﺤﻤﺪ اﻋﺮاﺑﻲ، ﺗﻬﺮان، اﻧﺘﺸﺎرات و دﻓﺘﺮ ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ، ﭼﺎپ اول، ﺟﻠﺪ اول.
دودرستاد، جیمز؛ ایکنبری، استنلی؛ ویلیامز، هارولد (۱۳۸۱). دانشگاه و محیط پیرامون، تعامل با فناوری و بازار، ترجمه قدرت حاجی رستم لو، تهران: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فرهنگی اجتماعی، دفتر برنامه ریزی اجتماعی و مطالعات فرهنگی.
رابینز، استیفن (۱۳۷۸). تئوری سازمان: ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، تهران: صفار.
رابینز. استیفن پی.(۱۳۸۷). مبانی رفتار سازمانی. ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی. تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
رحیمنیا، فریبرز، حسنزاده، ژاله. (۱۳۸۸). بررسی نقش تعدیل کنندگی عدالت سازمانی بر رابطه بین ادراک ازفضای سیاسی سازمان وارتباط گریزی افراد، پژوهش نامه مدیریت تحول، سال اول، شماره ۲.
رضائیان، علی. (۱۳۸۲). مدیریت تعارض و مذاکره(مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته). تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
زکی، محمد علی؛ ادیبی سده، مهدی؛ یزدخواستی، بهجت (۱۳۸۵). بررسی اثربخشی سازمانی مدارس آموزش و پرورش شهر اصفهان. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز. دوره ۲۴، شماره ۲، پیاپی، ۴۷.صص ۲۷-۴۳.
زهراکار، کیانوش. (۱۳۸۶). بررسی رابطه مؤلفه های هوش هیجانی و عملکرد تحصیلی. روانشناسی کاربردی. دوره دوم. شماره ۵.
زینعلی، فاطمه (۱۳۹۱) بررسی رابطه بین نوع ساختار سازمانی و پتانسیل انگیزشی تحصیلی دانشجویان با واسطهگری جو کلاسی، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز.
سلاجقه، سنجر و ناظری، مژگان.(۱۳۸۹). پژوهش تحلیلی در زمینه مدیریت رفتار سیاسی در سازمانها. پژوهشنامه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی عصر مدیریت. سال چهارم، شماره چهاردهم، صص ۱۰۲-۱۰۵.
سلمانی نژاد، رمضانعلی؛ دانشور، مریم؛ میر فخرالدینی، حیدر (۱۳۹۱). ارتقای فرهنگ سازمانی: کاربرد الگوی تعالی سازمانی ایران. مجله بهبود مدیریت، سال ششم، شماره ۱، پیاپی ۱۵، صص۱۲۸-۱۵۲.
سهامی، سوسن؛ قیصری، مهدی و عباسی، زهرا. (۱۳۹۱). بررسی نگرش دبیران و کارشناسان نسبت به عملکرد مدیران دارای مدرک مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و سایر رشته ها. فصلنامه علمی پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت. سال سوم. شماره ۴. صص ۸۵-۹۷.
سیدی، امیر و سرلاب، زهرا (۱۳۹۱). طراحی شغل بانوان عاملی مؤثر بر بهره وری سازمانها. فروغ تدبیر. شماره ۲۰.صص ۵۵-۶۲.
شاهبندرزاده، حمید و حاجی حسینی، عفت. (۱۳۹۰). بررسی ادراک کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی سازمان و ارزیابی مسیر ترقی آنان توسط مدل توسعه یافته شاین. دومین کنفرانس مدیریت اجرایی.
شفیعی، عباس؛ خدمتی، ابوطالب؛ آقا پیروز، علی؛ میرزایی اهرنجانی، حسن. (۱۳۸۵). رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی(سطح گروه). قم: مؤسسه چاپ زیتون.
شیخی ساری، حسین و اسماعیلی فر، ندا. (۱۳۸۹). رابطه فرسودگی شغلی و تیپهای شخصیت ۵ عاملی در بین پرسنل شهرداری تهران. فصلنامه تازه های روانشناسی صنعتی/ سازمانی. سال اول، شماره چهارم. صص ۴۳-۵۴.
صبحی قراملکی، ناصر. (۱۳۹۱). پیش بینی انگیزه پیشرفت تحصیلی بر اساس هوش هیجانی دانش آموزان. مجله روانشناسی مدرسه. دوره۱، شماره ۳، صص ۴۹-۶۲.
ضیایی، محمد صادق (۱۳۸۲). ضرورت بازنگری و طراحی مجدد ساختار سازمانی مؤسسات آموزشی و پژوهشی، فرهنگ مدیریت، سال اول، شماره چهارم، پاییز و زمستان ۱۳۸۲،ص ۱۱۱-۱۳۷
طاهرپور، فاطمه؛ رجایی پور، سعید؛ شهبازی، زهرا. (۱۳۸۸) بررسی ساختار سازمانی مراکز تربیت معلم و دانشگاههای دولتی، چشم انداز مدیریت، شماره۳۰. ص ۱۶۱-۱۸۰
ظریفی، فریبرز؛ یوسفی، بهرام؛ صادقی بروجردی، سعید. (۱۳۹۱). ارتباط عدالت سازمانی با دلبستگی شغلی در کارشناسان سازمان تربیت بدنی. مدیریت ورزشی. شماره ۱۵. صص ۱۵۷-۱۷۴.
عابدینی، زهرا؛ آخوند زاده، کبری؛ احمدی طهران، هدی. (۱۳۸۹). تجارب دانشجویان از تلفیق روش یادگیری مبتنی بر مسأله و کار در گروه های کوچک: یک مطالعه کیفی. مجله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار. دوره ۱۷، شماره ۳، صص ۱۸۰-۱۸۸.
عسکری وزیری، علی و زارعی متین، حسن. (۱۳۹۰). هوش معنوی و نقش آن در محیط کار با تأکید بر آموزه های دینی. اسلام و پژوهشهای مدیریتی. سال اول، شماره سوم. صص ۶۳- ۹۰.
ﻋﻈﻴﻢزاده، ﺳﻴﺪﻣﺮﺗﻀﻲ. ﺧﺒﻴﺮی، ﻣﺤﻤﺪ. اﺳﺪی، ﺣﺴﻦ ( . ۱۳۸۸). “ﺗﻌﻴﻴﻦ ارﺗﺒﺎط ﺑﻴﻦ رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪی
فرخندهزاده، علیرضا (۱۳۹۱) بررسی رابطه بین نوع ساختار سازمانی، عدالت سازمانی با خودکارامدی حرفهای اساتید دانشگاه یاسوج، پایان نامه کارشناسی ارشد واحد بین الملل دانشگاه شیراز.
فرودی، بهار (۱۳۹۱). بررسی رابطه بین نوع ساختار سازمانی دانشگاه و کیفیت آموزش با دستاوردهای دانشجویان از تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز،پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی؛ واحد بین الملل دانشگاه شیراز؛ شیراز.
فریدونی، فائزه. (۱۳۹۲). بررسی رابطه بین انواع جو سازمانی و میزان شیوع رفتارهای سیاسی سازمانی در دانشگاه شیراز. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی، دانشگاه شیراز.، شیراز.
قدم پور، عزت اله؛ مهرداد، حسین؛ جعفری، حسنعلی. (۱۳۹۰). بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و هوش فرهنگی کارکنان سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان لرستان. فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن. سال دوم، شماره اول. صص ۸۱- ۱۰۱.
کاظمی، ملیحه سادات و عریضی، حمید رضا. (۱۳۹۰). رابطه تعهد سازمانی با نظام ارزشی کارکنان. فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی. ۳، ۷، صص ۵۴-۷۵.
کجباف، محمدباقر؛ موسوی، حسین، شیرازی تهرانی، علیرضا. (۱۳۸۲). رابطه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی. تازه های علوم شناختی. سال۵، شماره ۱.