*در سطح ۰۵/۰معناداراست. **در سطح ۰۱/۰ معنادار است.
براساس نتایج به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون در جدول (۸-۴)، بین تفکر انتقادی وجودی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران (۰۰۲/۰=p و ۲۷۳/۰=r) رابطه مثبت و معنادار وجود دارد؛ زیرا (۰۱/۰ p<). بنابراین با ۹۹% اطمینان می توان گفت هرچه تفکر انتقادی وجودی دبیران بالاتر باشد، انگیزه کاری آنان افزایش می یابد و بالعکس.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
فرضیه۲) بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران رابطه وجود دارد.
جدول۹- ۴- بررسی رابطه بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون:
شاخص
متغیرها
تعداد
ضریب
همبستگی
سطح معناداری
رابطه تولید معنی شخصی و انگیزه کاری دبیران
۱۲۹
۲۹۵/۰
۰۰۱/۰**
*درسطح ۰۵/۰ معناداراست. **در سطح ۰۱/۰ معنادار است.
براساس نتایج به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون در جدول (۹-۴)، بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران (۰۰۱/۰=p و ۲۹۵/۰=r) رابطه مثبت و معنادار وجود دارد؛ زیرا (۰۱/۰ p<). بنابراین با ۹۹% اطمینان می توان گفت هرچه هوش معنوی دبیران در مؤلفه تولید معنی شخصی بالاتر باشد، انگیزه کاری آنان افزایش می یابد و بالعکس.
فرضیه۳) بین میان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران رابطه وجود دارد.
جدول ۱۰-۴- بررسی رابطه بین میزان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون:
شاخص
متغیرها
تعداد
ضریب
همبستگی
سطح معناداری
رابطه میزان آگاهی و انگیزه کاری دبیران
۱۲۹
۱۴۴/۰
۱۰۴/۰
براساس نتایج به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون در جدول (۱۰-۴)، بین میزان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران (۱۰۴/۰=p و ۱۴۴/۰=r) رابطه معناداری وجود ندارد؛ زیرا (۰۵/۰ p>).
فرضیه۴) بین توسعه حالت آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران رابطه وجود دارد.