حبیبی رضائی ، مهران ؛ سیاه منصوری ؛ یاسر (۱۳۹۱). تحقق دانشگاه های نسل سوم از رهگذر توسعه مراکز رشد دانشگاهی . نشریه نشاءعلم ، سال سوم ، شماره اول، صص۴۳-۴۹
حسن زاده ، رمضان و معتمدی تلاوکی ، محمد تقی (۱۳۹۱). تاثیر مهارت معلمان در به کار گیری الگوهای تدریس بر بهبود راهبرد های یادگیری و مطالعه دانش آموزان ، شماره ۱۹، صص۴۱-۷۰
حسینی، سید عباس ؛ صالحی، شایسته ؛آخوند زاده ، کبری (۱۳۸۵). تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالینی در پرستاری . مرکز تحقیقات آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
حسینی، معصومه و صادقی، طاهره (۱۳۸۹). عوامل مؤثر بر خلاقیت و نوآوری اعضای هیأت علمی و ارائه راهکار به منظور ارتقاء. مجله راهبردهای آموزش. قزوین، دوره ۳، شمارهی ۱، صص: ۱-۶.
حسینی خواه، علی (۱۳۸۷). بررسی نظریه انتشار نوآوری در آموزش. فصلنامه نوآوریهای آموزشی، سال هفتم، شمارهی ۲۶، صص، ۱۵۱- ۱۵۴.
حلیمی، محمد(۱۳۸۷). نوآوری و توسعه ؛ موتور توسعه دانش محور . روند اقتصادی ، شماره ۴۲، صص۳۴-۳۹
خیلیون، سلیمان خی (۱۳۸۱). “خلاقیت و نوآوری"، اندیشه صادق، شمارهی ۸و۹، صص ۱۲۱-۱۱۲.
دارابی ، طاهره (۱۳۹۲). بررسی رابطه بین مهارت اعضای هیأت علمی در کاربرد مراحل هفت گانه چرخه یادگیری و توسعه مهارتهای فکری و عملی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز.
دانش فرد، کرم الله و علی پور ، کیومرث (۱۳۸۹). تاثیر آموزش ضمن خدمت بر ارتقاء مهارت های تدریس اعضاء هیئت علمی ( مطالعه موردی واحد رودهن ). فصلنامه ارتباطات و آموزش ، صص۲۷-۴۲
رحمانی ، جهانبخش و ازلی، مینا(۱۳۹۱). رابطه بین سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر اصفهان. پژوهش در برنامه ریزی درسی ، شماره ۳۳، صص۱۳۱-۱۴۰
رستمی، عباسعلی (۱۳۸۴). مبانی تاریخی خصوصی سازی، نامه علوم انسانی، شمارهی ۱۲.
ساکتی، پرویز و پارسا، عبدالله (۱۳۸۶). رویکردهای یادگیری، نتایج یادگیری و ادراکات دانشجویان از برنامه درسی اجرا شده و دوره تحصیلی. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز. دوره بیست و ششم، شمارهی سوم
سبحانی نژاد ، مهدی ؛ افشار، عبدالله (۱۳۸۸). مانع زدایی از نهضت تولید علم راهکاری بنیادی در نوآوری فعالیتهای پژوهشی دانشگاهی . مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی ، شماره۴۱، صص۴-۲۱
شرفی ، محمد(۱۳۸۷). نوآوری در آموزش عالی . تدبیر ، شماره ۱۹۱، صص۴۳-۴۷
شواخی ، علی رضا ؛ نادری ، عزت الله ؛ عابدی ، احمد (۱۳۸۶). مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی – یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی . دانشور رفتار ، شماره ۲۴، صص۵۳-۶۴
طالب بیدختی، عباس (۱۳۸۳). خلاقیت و نوآوری در افراد و سازمانها ، نشریه تدبیر ، شماره۱۵۲
طاهری زاده ، زینب ؛ سلیمی، قربان علی؛ صالحی زاده ، سعید. (۱۳۹۰). رابطه مهارت های ارتباطی اساتید دانشگاه با مهارت تدریس آنان از دیدگاه دانشجویان . رهبری و مدیریت آموزشی ، شماره ۱۶، صص۹۵-۱۱۶.
علیرضایی، ابوتراب، تولایی، روح اله (۱۳۸۷). ” ترغیب خلاقیت و نوآوری در میان کارکنان سازمان"، دو ماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال پنجم، شمارهی ۱۶.
عدلی ، فریبا (۱۳۸۹). یادگیری زدایی ؛راهکاری برای یادگیری بیشتر . مجله راهبردهای آموزش ، دوره سه ، شماره ۱، صص۱۷-۲۱
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
قلی زاده ، رقیه و احقر، قدسی (۱۳۹۱) . بررسی نقش سبک های یادگیری در تبیین خودکارآمدی دانش آموزان دوران متوسطه . اندیشه های نوین تربیتی، شماره ۳۱، صص۶۷-۸۴
کدیور، پروین (۱۳۸۰). روانشناسی تربیتی. انتشارت سمت. تهران.
کریمی، صدیقه؛ نصر اصفهانی، احمد رضا؛ بقراطیان، کاظم (۱۳۸۴). منابع و خدمات علمی – پژوهشی مورد نیاز دانشگاه برای تحقق یادگیری مادام العمر. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، شماره ۶۵ ، صص۱۶۳-۱۸۴
کریمی، صدیقه؛ نصر اصفهانی، احمد رضا؛ بقراطیان، کاظم (۱۳۸۳). ویژگیهای روش تدریس در دوره کارشناسی با رویکرد یادگیری مادام العمر. مندرج