جدول ۴-۹ بررسی سوالات مرتبط با آگاهی از برند از لحاظ میانگین و انحراف از معیار ۱۱۰
جدول ۴-۱۰ بررسی سوالات مرتبط با کیفیت ادراک شده از لحاظ میانگین و انحراف از معیار ۱۱۰
جدول ۴-۱۱ بررسی سوالات مرتبط با تداعی برند از لحاظ میانگین و انحراف از معیار ۱۱۰
جدول ۴-۱۲ بررسی سوالات مرتبط با ارزش ویژه برند از لحاظ میانگین و انحراف از معیار ۱۱۰
جدول ۴-۱۳ نتایج شاخص KMO برای متغیر های اصلی مدل ۱۱۱
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول ۴-۱۴ نتایج آزمون کولموگروف-اسمیرنوف ۱۱۲
جدول ۴-۱۵ آماره های تک نمونه ای متغیرتبلیغات ۱۲۵
جدول ۴-۱۶ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر تبلیغات ۱۲۵
جدول ۴-۱۷ آماره های تک نمونه ای متغیر پیشبرد فروش ۱۲۶
جدول ۴-۱۸ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر پیشبرد فروش ۱۲۶
جدول ۴-۱۹ آماره های تک نمونه ای متغیر روابط عمومی ۱۲۷
جدول ۴-۲۰ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر روابط عمومی ۱۲۷
جدول ۴-۲۱ آماره های تک نمونه ای متغیر وفاداری به برند ۱۲۸
جدول ۴-۲۲ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر وفاداری به برند ۱۲۸
جدول ۴-۲۳ آماره های تک نمونه ای متغیر آگاهی از برند ۱۲۹
جدول ۴-۲۴ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر آگاهی از برند ۱۲۹
جدول ۴-۲۵ آماره های تک نمونه ای متغیر کیفیت ادراک شده ۱۳۰
جدول ۴-۲۶ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر کیفیت ادراک شده ۱۳۰
جدول ۴-۲۷ آماره های تک نمونه ای متغیر تداعی برند ۱۳۱
جدول ۴-۲۸ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر تداعی برند ۱۳۱
جدول ۴-۲۹ آماره های تک نمونه ای متغیر ارزش ویژه برند ۱۳۲
جدول ۴-۳۰ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر ارزش ویژه برند ۱۳۲
جدول ۴-۳۱ خلاصه نتایج آزمون فرضیات تحقیق ۱۳۴
جدول ۴-۳۲ شاخصهای نیکویی برازش ۱۳۶
جدول ۴-۳۳ ضرایب همبستگی متغیر ها ۱۳۷
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۳-۱ مدل مفهومی پژوهش (براساس مدل آکر، ۱۹۹۱) ۹۴
شکل ۴-۱ نمودار وضعیت جنسیتی نمونه ۱۰۵
شکل ۴-۲ نمودار وضعیت سن نمونه ۱۰۶
شکل ۴-۳ نمودار وضعیت مدرک تحصیلی نمونه ۱۰۷
شکل ۴-۴ نمودار وضعیت میزان مصرف محصولات نمونه ۱۰۸
شکل ۴-۵ تحلیل عاملی متغیر تبلیغات در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۱۲
شکل ۴-۶ تحلیل عاملی متغیر تبلیغات در حالت ضرایب معناداری ۱۱۳
شکل ۴-۷ تحلیل عاملی متغیر پیشبرد فروش در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۱۳
شکل ۴-۸ تحلیل عاملی متغیر پیشبرد فروش در حالت ضرایب معناداری ۱۱۴
شکل ۴-۹ مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۱۴
شکل ۴-۱۰ مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت ضرایب معناداری ۱۱۵
شکل ۴-۱۱ تحلیل عاملی متغیر وفاداری به برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۱۵
شکل ۴-۱۲ تحلیل عاملی متغیر وفاداری به برند در حالت ضرایب معناداری ۱۱۶
شکل ۴-۱۳ تحلیل عاملی متغیر آگاهی از برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد قبل از اصلاح ۱۱۷
شکل ۴-۱۴ تحلیل عاملی متغیر آگاهی از برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد پس از اصلاح ۱۱۷
شکل ۴-۱۵ تحلیل عاملی متغیر آگاهی از برند در حالت ضرایب معناداری ۱۱۸
شکل ۴-۱۶ تحلیل عاملی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت ضرایب تخمین استاندارد قبل از اصلاح ۱۱۹
شکل ۴-۱۷ تحلیل عاملی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت ضرایب تخمین استاندارد پس از اصلاح ۱۱۹
شکل ۴-۱۸ تحلیل عاملی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت ضرایب معناداری ۱۲۰
شکل ۴-۱۹ تحلیل عاملی متغیر تداعی برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۲۱
شکل ۴-۲۰ تحلیل عاملی متغیر تداعی برند در حالت ضرایب معناداری ۱۲۱
شکل ۴-۲۱ تحلیل عاملی متغیر ارزش ویژه برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد قبل از اصلاح ۱۲۲
شکل ۴-۲۲ تحلیل عاملی متغیر ارزش ویژه برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد بعد از اصلاح ۱۲۳
شکل ۴-۲۳ تحلیل عاملی متغیر ارزش ویژه برند در حالت ضرایب معناداری ۱۲۳
تحقیقات انجام شده درباره بررسی تأثیر فعالیتهای ترویجی بر ارزش ویژه برند- ...