۰۰۰/۰
۳۴۸۲/۳
۷۶۵۱۲/۰
۴۴۹۷/۰
۲۸۶۷/۰
جدول بالا نشان میدهد که میانگین تدوین جدول زمانی دقیق در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتریبرابر با ۳۴۶۸۲/۳ میباشد که از مقدار آزمون ۳ بیشتر میباشد و همچنین با توجه به سطح معناداری برآورد شده که برابر ۰۰۰/۰ میباشد و در سطح اطمینان ۹۵/۰ درصد میتوان ادعا کرد که میانگین تدوین جدول زمانی دقیق در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری بالاتر از حد متوسط است. از طرفی با مدنظر گرفتن یکطرفه بودن آزمون و مثبت بودن حد بالا و پایین، مقدار میانگین از مقدار مورد آزمون بزرگتر است، در نتیجه فرض رد میگردد. یعنی فرض پذیرفته میشود. از اینرو میتوان ادعا کرد که تدوین جدول زمانی دقیق در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت است .
۴-۴-۴ )آزمون فرضیه چهارم
فرضیه چهارم بدین صورت بیان شده که« ویژگی های ساختاری بانک در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت است.» که به منظور آزمون این فرضیه به صورت فرضیههای آماری، (نشان دهنده ادعا) و (نشان دهنده نقیض ادعا) تبدیل میشود.
: ویژگی های ساختاری بانک در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت نیست.
: ویژگی های ساختاری بانک در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت است.
نقیض ادعا ۳≥?
ادعا ۳<?
این فرضیه با بهره گرفتن از آزمونt تک نمونهای مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج حاصل از این بررسی در جدول ۴-۱۰ نشان داده شده است.
جدول ۴-۰۱۰: نتایج حاصل از آزمون t برای فرضیهی چهارم
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
متغیر
df
t
سطح معنی داری(p)
میانگین
انحراف معیار
حد بالا
حد پایین
ویژگی های ساختاری
۷۶
۱۶۱/۳
۰۰۰/۰
۷۹۴/۳
۷۸۵۰۰/۰
۳۳۴۹/۰
۰۷۷۲/۰-
جدول بالا نشان میدهد که میانگین ویژگی های ساختاری بانک در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری۷۹۴/۳ میباشد که از مقدار آزمون از ۳ بیشتر میباشد و همچنین با توجه به سطح معناداری برآورد شده که برابر ۰۰۰/۰میباشد و در سطح اطمینان ۹۵/۰ درصد میتوان ادعا کرد میزان ویژگی های ساختاری بانک در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری پایین تر از حد متوسط است. در نتیجه فرض رد میگردد. از اینرو میتوان ادعا کرد که ویژگی های ساختاری بانک در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت است.
۴-۴-۵ )آزمون فرضیه پنجم
فرضیه پنجم بدین صورت بیان شده که« فرایندهای موجود در بانک در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت است.» که به منظور آزمون این فرضیه به صورت فرضیههای آماری، (نشان دهنده ادعا) و (نشان دهنده نقیض ادعا) تبدیل میشود.
:فراینهای موجود در بانک در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت نیست.
:فراینهای موجود در بانک در استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری دارای اهمیت است.