۲۷- دیوید،فرد آر(۱۳۸۵)خلاصه مدیریت استراتژیک،ترجمه وجه الله قربانی،نشر بازتاب.
۲۸-رحیم نیا و ناظمی و مشرفی،فریبرز ،شمس الدین،ابراهیم(۱۳۹۰)،بررسش عناصر برنامه ریزی استراتژیک به
منظور ارائه مدل مفهومی و کار بردی برای شرکت های صنعتی کوچک،فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۲۹-سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان،دفتر صنایع روستایی (۱۳۸۷)،امکان سنجی روستای ماسوله.
۳۰-سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان(۱۳۸۸)شناسنامه صنایع دستی گیلان.
۳۱-سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان(۱۳۸۵)سالنامه آماری استان گیلان.
۳۲-شیخ الاسلامی،حسین(۱۳۸۸)،تاثیر متقابل توریسم و صنایع دستی،مرکز تحقیقات و مطالعات سیاحتی.
۳۳-شهرداری ماسوله،(۱۳۹۱)،اطلاعات مشاغل و بنگاه های فعال در ماسوله.
۳۴- لقمان صادقی و ایوب ذوقی و جواد بنی عامری.ارزیابی اکوتوریسم در استان کردستان با مدل استراتژیکswot .دومین همایش ملی راهکار های توسعه اقتصادی با محوریت برنامه ریزی منطقه ایودانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج.۱۰ و ۹ خرداد ماه ۱۳۹۱٫
۳۵-صادقی سیگارودی،رزیتا(۱۳۷۵)،شناسایی و بررسی هنرهای سنتی گیلان،سازمان میراث فرهنگی و
گردشگری و صنایع دستی گیلان.
۳۶-طبیبی س ج، ملکی، م ر، ۱۳۸۳٫ برنامه ریزی استراتژیک و سنجش عملکرد، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد. تهران : ۱۳۸۳
۳۷-فنایی،سید مجتبی(۱۳۸۰)،اقتصاد،انتشارات دانش پژوه.
۳۸- رضا قادری و زهره هادیانی و کاوه محمدی و طاهر ابوبکری.استراتژی های برنامه ریزی منطقه ای گردشگری با بهره گرفتن از تکنیک.swotمطالعه موردی:شهرستان پیران شهر.دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت.نشریه برنامه ریزی منطقه ای.بهار۱۳۹۰٫دوره۱٫شماره۱٫صفحات ۲۷ تا۴۰٫
۳۹-محمدی،برهان(۱۳۸۷)پهنه بندی صنایع دستی به منظور توسعه توریسم در جنوب استان اردبیل،پایان نامه
کارشناسی ارشد.
۴۰- مرادی و قاسمی،نرجس و علیرضا(۱۳۸۹)لزوم برنامه ریزی استراتژیک و فرایند پیاده سازی آن،مجله بندر
و دریا.
۴۱-محمد،مدد(۱۳۸۰)اطلس صنایع دستی ایران،سازمان نقشه برداری کشور.
۴۲-ابوالفضل مشکینی و تقی حیدری.ارزیابی توسعه گردشگری شهر زنجان با بهره گرفتن از مدل) swotنمونه موردی:منطقه زنجان رود)_دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر.فصل نامه علمی پژوهشی فضای جغرافیایی.پاییز ۱۳۹۰٫سال ۱۱٫شماره ۳۵٫صفحات ۳۷ تا ۶۴
۴۳-مطیعی لنگرودی،سید حسن(۱۳۸۲)،جغرافیای اقتصادی ایران،نشر جهاد دانشگاهی مشهد.
۴۴- میثم موسایی و بهزاد رضوی الهاشم.بررسی swotمشارکت شهروندان در امور شهری.نشریه رفاه اجتماعی.تابستان۱۳۹۰٫دوره۱۱٫شماره۴۱٫صفحات ۱۲۳تا۱۵۲
۴۵-مولایی هشتجین،نصرالله(۱۳۸۷)صنایع دستی و توسعه گردشگری در استان های ساحلی دریای خزر.
۴۶-مهرگان،نادر(۱۳۸۰)عملکرد کمیته صنایع دستی با هدف اشتغال،نشریه جهاد،شماره۱۴۷
۴۷- غلام رضا نوری و مهدی مهدی نسب.بررسی قابلیت های اکولوژیکی و توسعه گردشگری دریاچه گهر بر اساس مدل . swot نشریه اکوبیولوژیکی تالاب.پاییز۱۳۸۹٫دوره ۲٫شماره ۵٫صفحات ۵۷ تا۶۶
۴۸- مهران نژاد جوادی پور.راهبرد های توسعه خدمات شهرداری های الکترونیک بر اساس تجزیه تحلیلswot
مطالعه موردی:شهرداری الکترونیک منطقه۱۳ تهران.نشریه مدیریت شهری.زمستان۱۳۸۷٫دوره۶٫شماره۲۲٫
صفحات ۴۳ تا۵۹
۴۹-نوری زاد،ابراهیم(۱۳۸۱)صنایع دستی در ایران،نشر جهاد دانشگاهی.
۵۰-هادوی،م،ر(۱۳۸۷)،امکان سنجی پتانسیل های توریستی استان زنجان.پایان نامه کارشنلسی ارشد.دانشگاه
شهید بهشتی.
۵۱-هریسون ،جفری(۱۳۸۰)مدیریت استراتژیک،ترجمه بهروز قاسمی،نشر آبتین.
ب) فهرست منابع و ماخذ غیرفارسی
-
- Agus, A. and Abduuuuuuullah, M. (2000), “The mediating effect of customer satisfaction on TQM practices and financial performance”, Singapore Management Review, Vol.22 No. 2, pp. pp55- pp75.
-
- Armour, H. O. and Teece, D. J (1978), “ Organizational structure and economic performance: a test of the multi- divisional hypothesis”, The Bell journal of Economics and management Science, Vol. 9, pp. 106- 22.
-
- Baker, W.E.and Sinkula, J.M. (2007), “ Dose market orientation facilitate balanced innovation programs? An organizational learning perspective”, Journal of product Innovation Management, Vol. 24 No. 4, pp. 316-34.
-
- Baldwin, J.R. and Johnson, J. (1996), “Business strategies in more and less innovative firms in Canada”, Research policy, Vol. 25 No. 5, pp. 785-804.
-
- Berthon, P., Hulbert, J. and Pitt, L. (1999), “To serve or to create? Strategic orientations towards customers and innovation”, California Management Review, Vol. 42 No. 1, pp. 37-58.
-
- Bierly, P. and Chakrabarti, A.K. (1996), “Generic knowledge strategies in the US pharmaceutical industry”, Strategic Management Journal, Vol. 17, Winter, pp. 123-35, special issue.
-
- Black, S. & Porter, L. (1996). Identification of the critical factors of TQM. Decision Sciences, 27, 1-21.
-
- Carmen, Camarero and Jose, Garrido Maria. (2008), The role of technological and organizational innovation in the relation between market orientation and performance in cultural organizations, European Journal of Innovation Management Vol. 11 Np. 3
-
- Caves, R.E. and Ghemawat, P. (1992), “Identifying barriers”, Sterategic Management Journal, Vol. 13 No. 1, pp. 1-12.